Alla inlägg under oktober 2015

Av Katrin Våhlen - 26 oktober 2015 09:18

Snart är hon hemma hos mig, snart ja......om en månad eller så. Jag längtar så jag går sönder. Men jag hoppas att jag får samtalet snart som ska ta mig till hennes tränings"läger"    Så jag kan få se hur det går för våran Kall Aska. 

Har pluggat som en galning på B-tränarlicensen. Har gjort klart webb-teorin nu är det bara resten kvar på banan i Bollnäs. Och det där slutliga provet som ska ge mig denna efterlängtade licens. Fattar inte varför jag inte gjorde detta för över 20 år sedan, aja jag gör ju det nu   

Det som skrämmer mig lite är att KÖRA på banan med de andra, men de löser sig nog. Övning ger färdighet    



Nu ska jag ta hand om resten av familjen, så tjingeling   

Av Katrin Våhlen - 24 oktober 2015 09:15

En ny blogg där jag kommer skriva och uppdatera Kallas och mina framgångar i träningen och så småningom tävling 😜

Nu snart är det skrivet och klart....min första alldeles egna travhäst.  Kall Aska är hennes namn   e: Eldfaksen 

Det kommer bli så spännande att få vara med från början av hennes karriär och att det är jag som kommer att träna henne    

Längtar så jag spricker tills att hon kommer hem från inkörningen. Kommer att åka och hälsa på henne och se hur det går. Som sagt, sååå SPÄNNANDE   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards